Четвер, 28.03.2024, 16:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Богданівська ЗОШ І-ІІІ ст. ім Григорія Ващенка

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

1-4 класи ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ПРОДОВЖУЄМО НАВЧАТИСЯ ДИСТАНЦІЙНО

12.05-29.05

1 клас 

Завдання   у групі Viber

2 клас 

Завдання з математики, укр. мови, читання, ЯДС, англ. мови  у групі Viber

Інформатика 

Тема: Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч. Проект. Підручник с.73-87, зошит с.62-63

Тема: Презентація проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підручник с.88-93, зошит с.64.

3 клас

Тема: 

Завдання   у групі Viber

Природознавство 

Тема: Організм людини. Органи чуття. Гігієна органів чуття.

Тема: Правила здорового способу життя.

Тема: Урок-екскурсія до ФАПу. Твоє здоров'я. Скласти особисті правила здорового способу життя.

Тема: Підбиваємо підсумки. Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про людину та її організм. Контрольна робота: https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-ludina-ta-ii-organizm-610.html 
 

Тема: Як досліджувати природу влітку. Підсумковий урок за рік.

Я у світі 

Тема: Європейський Союз - співтовариство народів Європи. Навчальний проект "Чим цікаві традиції та звичаї європейських народів". Опрацювати матеріал с.146 – 147, зошит.

Презентація:https://drive.google.com/file/d/11bcXdlVz60ovwlkcgyolYAFjGLqq7ndI/view

Тема: Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?

Тема: Земля - спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. Підсумок за рік.

4 клас 

Природознавство 

 

Тема: Гори Карпати і Кримські гори. (Підручник, зошит)

https://www.youtube.com/watch?v=JJiZZlGUo0o

https://www.youtube.com/watch?v=ps9pMZl_9os

https://www.youtube.com/watch?v=W1ZVOVpvxQc

Тема: урок-екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю.

Тема: Навчальний проект. Добра справа для природи.

Переглянути презентації: https://vseosvita.ua/library/proekt-dobra-sprava-dla-prirodi-na-urok-z-prirodoznavstva-u-drugomu-klasi-129830.html

https://www.docme.su/doc/1694708/proekt-%C2%ABdobra-sprava-dlya-prirodi

Тема: Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини - України? Контрольна робота

Контрольна робота №6 «Природні зони України»

 

1.Які з поданих тварин є типовими для степу?

А  Ховрах, тхір, перепілка, степова гадюка;

Б   рябчик, вусач альпійський, бурий ведмідь;

В  зебра, кіт лісовий, пелікан, глухар.

2. Територія, на якій чергуються ділянки лісу і степу,  називається:

А пустеля        Б лісостеп      В мішані ліси

3. Які тварини водяться тільки в Карпатах?

а)     Тритон карпатський;      в) білка карпатська;

б)      снігова полівка;                  г) черепаха болотяна.

4.Якого забарвлення набули тварини степу? 

  • чорного;
  • зеленого;

               в) жовто-коричневе

5. Встанови відповідність між назвами природних зон і їх характеристиками.Запиши правильні речення.

Лісостеп        ●                      ● простягається в межах Поліської

                                                   низовини, поверхня рівнинна, місцями

                                                   заболочена                                                         

 

Мішані ліси ●                      ● простягається до Чорного й Азовського

                                                   морів, поверхня рівнинна

 

Степ              ●                      ●перехідна зона міжмішанимилісами й  

                                                   степом, охоплює всю центральнучастину

територіїУкраїни

6. Встанови відповідність між назвами природних зон ірослинами, які там вирощують.Запишиутворені речення.

Степ              ●                              ● озима пшениця, гречка, ячмінь, просо

               Лісостеп       ●                              ● кукурудза, соняшник, рис, помідор,

                                                                          кавун, виноград

 

               Мішані ліси ●                              ● льон, озиме жито, картопля,

                                                                          цукровий буряк, садівництво

 

7. Випиши рослини мішаних лісів:

Дуб, волошка, ясен, звіробій, зірочник, береза, горицвіт, липа, шавлія, осика, копитняк, сосна, клен, конюшина, вільха, конвалія, ковила. 

8. Охарактеризуй природну зону степу за планом.Запиши повні відповіді на запитання.

  В якій частині України розташована?_________________________________

Які форми земної поверхні переважають? ______________________________

____________________________________________________________________

Яке літо? ___________________________________________________________

Яка зима? __________________________________________________________

Яка кількість опадів? _______________________________________________

9. Наведи приклади відомих тобі заповідників.

Зона мішаних лісів: ____________________________________________

Лісостеп: _____________________________________________________

Степ: ________________________________________________________

10. Поміркуй ! Чому ліси потрібно охороняти? Свої міркування запиши.

 

Завдання   у групі Viber

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

27.04-08.05

1-4 кл. Завдання АНГЛ.МОВА у групі Viber

2 клас 

ІНФОРМАТИКА 

Тема:Компютерне середовище виконавців. Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати. Зошит с. 56-61

Подивіться відео: 

Тема: Створення малюнків за готовими алгоритмами.

Подивіться відео: 

 

АНГЛ.МОВА у групі Viber

3 клас 

Природознавство 

Тема: Організм людини. Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. Підручник, зошит.

Відео: 

Тема: Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. Підручник, зошит.

відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=pZSugFVaL1k

Тема: Організм людинм. Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. Підручник, зошит.

Презентація за посиланням: http://www.myshared.ru/slide/1068632/

Я у світі

Тема: Пустощі чи правопорушення? Підручник с.139-141, зошит

Переглянути презентацію за посиланням: https://www.slideshare.net/Oliynuk_Viktoria/ss-75819127

Тема: Україна - європейська держава. Я - член європейської спільноти.

Відео : 

 

4 клас

ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема: Природні зони України. Лісостеп. Підручник, зошит

Тема: Природні зони України. Степ. Підручник, зошит.

 

13.04-24.04

2 КЛАС 

ІНФОРМАТИКА

Тема: Алгоритми у твоєму житті. Складання алгоритмів. Орнамент.

Підручник ст. 66-67, 68-71. Зошит ст. 54-55.

Дивимося відео: 

3 КЛАС 

ПРИРОДОЗНАВСТВО 

Тема: Організм людини. Нервова система. Опорно-рухова система. Травна система. Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота. Складання раціону здорового харчування.

Підручник, зошит. Скласти свій раціон харчування.

                                                                               Я У СВІТІ
Тема: Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. Підручник ст. 132-135, зошит.

Тема: Будь-який учинок завжди має наслідки. Підручник ст.135-138, зошит.

4 КЛАС ПРИРОДОЗНАВСТВО 

Тема: Ґрунти України. Охорона ґрунтів. Контрольна робота"Природа України"

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ПРИРОДОЗНАВСТВА.  ПРИРОДА УКРАЇНИ.

1 варіант                                                                                                                                      

I рівень

Дайте правильну відповідь.

1. У якій півкулі знаходиться на карті наша Батьківщина?

а) У східній;

б) у південній;

в) у західній.

2. На якому материку ми живемо?

А) Австралія;

Б) Євразія;

В) Африка.

3. Яка країна межує з Україною на півночі?

А) Польща;

Б) Молдова;

В) Білорусь.

4. З якою країною Україна межує на сході?

А) Угорщина;

Б) Румунія;

В) Росія.

5. Яка найбільша річка України?

А) Дніпро  Б) Волга;В) Дунай.

6. Азовське море більше, ніж Чорне

А) так;

Б) ні

II рівень

9. Підкресліть зайве слово.

Азовське, Аравійське, Чорне.

10. Підкресліть  назви річок України.

Ялпуг, Дністер, Світязь, Дунай, Дніпро. Південний Буг.

11. Чому джерельна вода чиста?

А) бо вона проходить через шари землі і очищується;

Б) бо в ній нема риби.

12. Доповніть твердження.

Великі і глибокі, з крутими схилами заглиблення називають…

Яри з пологими і зарослими рослинними схилами називають…

(Ярами, балками)

13. Випишіть, що входить до будови горба.

Вершина, схил, балка, підніжжя, полонина

 

Тема: Природні зони України.Мішані ліси.

УВАГА! ЗАВДАННЯ!

06.04-10.04

АНГЛ. МОВА  1 КЛАС 

Завдання у Viber

2 клас ІНФОРМАТИКА 

Тема: Поняття виконання команди та виконавця. Поняття алгоритму.

Підручник ст.60-61, 62-65, зошит ст.50-51,52-53.

 

 

АНГЛ. МОВА  2 КЛАС 

Завдання у Viber

3 КЛАС ПРИРОДОЗНАВСТВО 

Тема: Підбиваємо підсумки. Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про рослин і тварин? Контрольна робота.

Варіант 1

1 рівень

Вибрати одну або кілька варіантів відповідей.

1. Чим рослини схожі між собою?

А) своїми розмірами;

Б) своїми органами;

В) своїм кольором.

2. Де достигає насіння?

А) в корені;

Б) в стеблі;

В) в плоді.

3. Який стовбур у дерева?

А) тонкий, соковитий;

Б) товстий, дерев’янистий;

В) тонкий, дерев’янистий.

4. Який птах мешкає у нас і влітку, і взимку?

А) іволга;

Б) синиця;

В) сойка.

5. Чому дерева необхідні для природи і життя людей?

А) дерева мають гарний вигляд у різні пори року;

Б) з деревами пов’язане життя тварин;

В) очищують повітря від пилу;

Г) виробляють кисень, необхідний для дихання живих організмів;

Д) дають деревину.

 

  1. рівень
  1. Продовж ланцюжок.

Ведмідь, лисиця, …, …, … .

Корова, кінь, …, …, … .

   2.  Який ланцюжок живлення правильний?

А) яблуня – орел – синиця;

Б) яблуня – плодожерка – синиця – орел;

В) синиця – орел – плодожерка.

3. Відгадай звірів за описом.

А) Він великий, бурий, тіло вкрите шерстю, всеїдний (…).

Б) Вона невелика, шерсть руда, на лапках шерстяні подушечки, хижак (…).

4. Хто зайвий у кожному рядку? Підкресліть це слово.

А) собака, білка, корова, кріль, кіт.

Б) вовк, олень, кінь, лисиця, лось.

В) щука, карась, ведмідь, лящ.

 

3 рівень

  1. Дай відповідь на питання.

Які лікарські рослини ви знаєте?

  1. Поміркуй і запиши.

Що необхідно зробити, щоб зберегти і примножити природу рідного краю?

 

Тема: Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. Завдання у зошиті. 

Презентація за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-sistemi-organiv-tila-lyudini-ta-h-znachennya-v-zhitti-lyudini-106773.htmll

3 КЛАС

Я У СВІТІ

Тема: Правила життя в суспільстві. Підр

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту